دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

برس سوییپر صنعتی

ارائه بهترین راهکارهای نظافتی و تجهیزات کارآمد

برس سوییپر صنعتی

۱۴۱ بازديد
سوییپر صنعتی یک دستگاه نظافتی مکانیزه است که به منظور نظافت محوطه ها و جمع آوری آلودگی ها از روی سطوح کف کاربرد دارد. سطوحی که با دستگاه سویپر صنعتی قابل نظافت کردن هستند بایستی خشک، هموار و بدون زباله های درشت باشد. این دستگاه بعلت عملکرد مکانیزه و سریع در محیط های متوسط تا بزرگ به ابزار های دستی نظافت ترجیح داده می شود. طبق نتایج بدست آمده یک سوییپر سرنشین دار که دارای سهولت کاربری به مراتب بیشتری نسبت به سویپر دستی است، به جای چندین کاربر خدمات را ارائه می دهد. در نتیجه حجم قابل توجهی از هزینه های نیروی خدماتی در صنایع و دیگر بخش ها کاهش یافته و در هزینه های بخش صنعتی صرفه جویی صورت می گیرد. سویپر ها زباله ها را با برس های جانبی جمع کرده و با برس مرکزی به مخزن می فرستند.

عملکرد برس سوییپر صنعتی

برس از مهم ترین بخش های یک سویپر صنعتی به حساب می آید. تعداد برس های این دستگاه از مدلی به مدل دیگر ممکن است متفاوت باشد. اغلب سویپر ها دارای یک یا دو برس جانبی و یک برس مرکزی هستند. برس های جانبی بوسیله دستگاه به چرخش در می آیند و با جهت دادن خاک و زباله به داخل دستگاه، آنها را به مرکز سوییپر می فرستند. برس مرکزی در این قسمت زباله ها را به داخل مخزن پرتاب می نماید.

نگهداری از برس سویپر صنعتی

عدم نگهداری و مراقبت از برس های سوییپر، علاوه بر کاهش بازدهی و پایین آمدن کیفیت نظافت بر روی طول عمر برس ها و تحمیل هزینه های اضافی تاثیر گذار است. بنابراین بررسی سالم و تمیز بودن این برس ها و اطمینان از عملکرد صحیح آنها در جهت مدیریت هزینه های نظافتی اهمیت دارد. برس سوییپر صنعتی نباید بیش از حد بر روی سطح فشار داده شود. این موضوع می تواند باعث فرسایش مویی برس ها گردد. با نگهداری از برس های سوییپر صدمات وارده به آن کاهش یافته و راندمان کاری نظافت افزایش می یابد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.